Aktuální trendy e-sportu zastihují jak sportovní kluby, tak i ryze nesportovní prostředí. I když to také není úplně pravda. Internetové autotržiště Carvago.com zůstává u automobilů a v novém roce se krom prodeje ojetých vozů zaměří i na závodění s těmi virtuálními.
Online tržiště s auty Carvago.com se jako jeden z dvanácti týmů zúčastní podniku Mercedes-Benz Virtual GP. Třetí roční této Virtual GP odstartuje již 22. března.
Dva talentovaní jezdci Miroslav Svoboda a Petr Hermoch se pustí do virtuálního motorsportu stylově. Hned jejich první podnik Virtual GP bude „hostit“ více než legendarní okruh v italské Imole.
„Carvago a esport. Pořád si na toto spojení zvykám a před první sezonou jsme plni očekávání. Kromě toho, že věřím v napínavé závody až do konce, si od této aktivity slibujeme posílení povědomí o našich službách a oslovení nových zákazníků,” říká pro portál mam.cz Jakub Šulta, CEO Carvago.
Pro Carvago nejde jen o soutěžení na závodní dráze, ale i o marketingový počin, neboť se fanoušci s bannery s motivem Carvago.com setkají i na okruzích v rácmi Virtual GP. „S Carvago jako partnerem VGP se potkají mimo jiné i na billboardových plochách kolem virtuálních drah,” dodal Šulta. „Před pár lety by si nikdo nedokázal představit, že by mohl esport zaujímat tak silnou pozici. Dnes je součástí televizního vysílání na O2 TV Sport, která má více než půlmilionový dosah. Těší mě, že budeme u toho,” uzavřel Šulta.